PostHeaderIcon Erotismul se naşte din încălcarea unei interdicţii tacite.




Vorbim despre experimente erotice doar pentru a le ucide, pentru a le exorciza. Pentru a putea să treci mai departe, către noi experienţe în care vei pune în joc toată imaginaţia de care eşti capabil. Dar nu te grăbi dacă vrei să scrii despre asta sau să povesteşti. N-ai nici o şansă atâta timp cât nu eşti excitat şi ochii nu îţi sunt atraşi de formele care te îmbie, netrăind plăcerea consumată sau momind-o pe cea care stă să-ţi cuprindă simţurile. Las gândurile acum şi vreau să mă concentrez asupra scrisului. O ascultam aproape indiferent dar privirea îmi aluneca, pervers, cu lăcomie, spre genunchii dezgoliţi neglijent, către coapsa care se ghicea sub marginea fustei, iar nările îmi fremătau imperceptibil în căutarea mirosului ei, încă necunoscut. Mă gândesc că nu-i bine să scriu despre experienţele altora dacă nu le-aş fi dorit ale mele.


Nu-i bine să vorbesc despre femeia altuia dacă nu m-am surprins poftind la ea. Altfel, risc să nasc cuvinte moarte deja, la fel ca şi sămânţa pe care o împrăştii inutil, în palmă, gândindu-mă la ceea ce nu am să posed niciodată. Pândeam încordat momentul în care ea îşi va schimba poziţia picioarelor, fiind totodată amuzat de cum voi reuşi să-mi împart privirea între fumuriul ciorapilor ei de mătase şi sânii care forţau cămaşa la orice întoarcere. Erotismul se naşte din încălcarea unei interdicţii tacite a cărnii, interdicţie de a căuta plăcere doar de dragul plăcerii, dincolo de carne şi de gâfâitul suprem al reproducerii. Femeia ştie bine asta şi atunci întârzie totalitar în acea răvăşire a simţurilor care anticipează orgasmul, înnebunind bărbatul care nu ştie să o urmeze. Pentru că, în orice femeie se ascunde un monstru care se consumă cu gândul la propria posedare, îmbătată fiind de puterea ei de a se reproduce. Şi trebuie să scriu asta pentru a nu uita de pântecul care m-a zămislit. Pentru o clipă m-am ruşinat, căci ştiam că trebuie să-i înfrunt privirea, iar într-o fracţiune de secundă, ea şi-ar fi dat seama, instinctual, la ce mă gândesc.

M-a privit ca şi cum era goală în faţa mea, căci, într-adevăr, ochii mă trădaseră, făcându-mă să-mi închipui formele ei voluptoase şi mai bine, strivindu-mă sub neputinţa de a o atinge. Relaţia bărbatului cu erotismul este una de putere: domini sau abandonezi, stăpâneşti sau te laşi stăpânit. Trăieşti sau mori. Femeia se lasă în voia erotismului său în mod firesc, pentru că acesta o slujeşte fidel, ea trăieşte din poftele şi senzualitatea pe care o transpiră în fiecare moment, este exact ceea ce îşi doreşte:să facă victime. Bărbatul care îşi pierde puterea asupra propriului erotism este pierdut. Şi nu are voie. Trebuie să înveţe să-şi manevreze virilitatea, căci este singura calitate a lui în faţa plăcerii. Plăcerea lui nu trebuie să se dizolve în senzualitatea femeii. Apoi am discutat cu ea verzi şi uscate, eu poate mai conştient ca ea de ceea ce avea să se întâmple. Pentru fiecare experienţă erotică, trebuie să te pregăteşti ca şi pentru o spovedanie. Trebuie să fii naiv, voluntar, lipsit de experienţă. Altfel plăcerea va trece ca o rutină. O banalitate. Experienţa erotică trebuie scrisă sau povestită pentru a te hrăni cu ea, şi apoi uitată. Altfel, în orice femeie vei căuta femeile pe care le-ai avut deja. Profesionişti ai erotismului nu pot exista, poate cel mult trăirea asudată a două organe care se întâlnesc plictisite şi blegi, fără spirit. Într-un târziu, ne-am oprit din povestit, de fapt, povestea însăşi urma să se sfârşească.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Codlea, Brasov, Romania
Firimituri de suflet.. Tu ştii ce e fericirea? Dar jumătatea sufletului? Fericirea este o stare relativă a celor care mai ştiu să viseze, iar jumătatea sufletului.. este cel mai frumos vis pe care nu vom şti nicicând să-l trăim în realitatea noastră, căci suntem prea slabi să învăţam să ne trăim propriile vieţi.

Cauta:

Horoscop

berbectaurgemeni
racleufecioara
balanta scorpion sagetator
capricornvarsatorpesti

Blogroll

  • สล็อต zumo88 - สล็อต zumo88 สล็อตออนไลน์ยอดนิยม พร้อมมอบเกมคุณภาพ เล่นง่าย และดีมาก มอบประสบการณ์การเล่นเกมที่ยอดเยี่ยม บริการเกมคุณภาพ The post สล็อต zumo88 appeared f...
    Acum o lună

Persoane interesate

Parteneri

Codlea Info

Radio Codlea!

toateBlogurile.ro

Check PageRank