PostHeaderIcon Mi-e dor..




De nesecate ploi mi-e sufletul pustiu,
De soarele arid mi-e inima brăzdată,
De verdele de Mai, la fel ca altădată,
De-a ta iubire toată, mi-atat de dor să stiu!


De buzele flămânde ce crud îmbracă sarea,
De zâmbetul senin şi ochii tăi ca marea,
De împletit şuviţe îmi e atat de dor,
Ocean îmi e fiinţa, învolburat de mor.


De nopţi cu luna plină şi şoapte de cleştar,
De vocea ta divină, ecoul dulce-amar,
De crângul poalei tale, plecând capul spăşit,
Mi-atat de dor de toate, căci prea mult te-am iubit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Codlea, Brasov, Romania
Firimituri de suflet.. Tu ştii ce e fericirea? Dar jumătatea sufletului? Fericirea este o stare relativă a celor care mai ştiu să viseze, iar jumătatea sufletului.. este cel mai frumos vis pe care nu vom şti nicicând să-l trăim în realitatea noastră, căci suntem prea slabi să învăţam să ne trăim propriile vieţi.

Cauta:

Horoscop

berbectaurgemeni
racleufecioara
balanta scorpion sagetator
capricornvarsatorpesti

Blogroll

  • สล็อต zumo88 - สล็อต zumo88 สล็อตออนไลน์ยอดนิยม พร้อมมอบเกมคุณภาพ เล่นง่าย และดีมาก มอบประสบการณ์การเล่นเกมที่ยอดเยี่ยม บริการเกมคุณภาพ The post สล็อต zumo88 appeared f...
    Acum o lună

Persoane interesate

Parteneri

Codlea Info

Radio Codlea!

toateBlogurile.ro

Check PageRank