PostHeaderIcon Esenta vietii-Cum să exist fără tine?

suflete pereche



Timp neprielnic, încătuşând secunde. Secunde încremenite, asemeni picăturilor de ploaie zdrobite pe caldarâm. Ploi de lacrimi ce îţi inundă fiinţa în clipe de cumpănă şi doruri mistuitoare ce ucid marile speranţe. Căutări...


Se spune că sufletul nu moare niciodată, la fel cum niciodată nu va înceta să îşi caute jumătatea. Cugetările sunt de prisos, întrebările mai mereu aceleaşi, fără răspuns. Unui suflet nu ii poţi dicta, nu-i poţi impune limite şi nu îl poţi învăţa nimic din ce este pământesc. Nici măcar nu i te poţi împotrivi, oricât te-ai zbate în încercările tale. El işi va urma calea, iar când îşi va găsi jumătatea, o va iubi dincolo de raţiunea de a fi, devenind inseparabili. Este esenţa vieţii.


Cum să trăiesc fără tine, sufletul meu?! Cum să exist fără tine?




  • Învaţă-mă să îţi urmez calea!

  • Învaţă-mă să îţi ating paşii pe cărările numai de tine ştiute!

  • Învaţă-mă să zâmbesc vieţii cu tot seninul tău!

  • Învaţă-mă sa sper dincolo de cuvinte!

  • Învaţă-mă să mă ridic, dă-mi aripi către înalt şi ocroteşte-mi zborul!

  • Învaţă-mă să trăiesc prin tine!



Firimituri de suflet.. Tu ştii ce e fericirea? Dar jumătatea sufletului? Fericirea este o stare relativă a celor care încă mai ştiu să viseze, iar jumătatea sufletului.. este cel mai frumos vis pe care nu vom şti nicicând să-l trăim în realitatea noastră, căci suntem prea slăbi să învăţam să ne trăim propriile vieţi.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Codlea, Brasov, Romania
Firimituri de suflet.. Tu ştii ce e fericirea? Dar jumătatea sufletului? Fericirea este o stare relativă a celor care mai ştiu să viseze, iar jumătatea sufletului.. este cel mai frumos vis pe care nu vom şti nicicând să-l trăim în realitatea noastră, căci suntem prea slabi să învăţam să ne trăim propriile vieţi.

Cauta:

Horoscop

berbectaurgemeni
racleufecioara
balanta scorpion sagetator
capricornvarsatorpesti

Blogroll

  • สล็อต zumo88 - สล็อต zumo88 สล็อตออนไลน์ยอดนิยม พร้อมมอบเกมคุณภาพ เล่นง่าย และดีมาก มอบประสบการณ์การเล่นเกมที่ยอดเยี่ยม บริการเกมคุณภาพ The post สล็อต zumo88 appeared f...
    Acum o lună

Persoane interesate

Parteneri

Codlea Info

Radio Codlea!

toateBlogurile.ro

Check PageRank