PostHeaderIcon Templul mantuirii

avatar



Vazusem iar lumina la apus
Un inger mi-a zambit acolo,sus
Si-am incercat sa il ating cu gandul..
De sub picioare.. mi-a fugit pamantul!


Trecut-au clipe ca si ani din viata
Ce-au apasat povara regasirii
Si nu mai cred,cu lacrima pe fata
Ca voi gasi un templu al mantuirii


Ma-ntorc sihastru in a mea odaie
Pictata-n curcubeu de suferinta
Si-astept sa vina-acea crunta,dihaie
Si nedorita moarte-n umilinta..


Pe lespezi reci m-asez la ceas de taina
Si pleoapele-mi astern un vis frumos
Ce l-am ravnit cu inima curata..
E prea tarziu.. sa-mi fie de folos.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Codlea, Brasov, Romania
Firimituri de suflet.. Tu ştii ce e fericirea? Dar jumătatea sufletului? Fericirea este o stare relativă a celor care mai ştiu să viseze, iar jumătatea sufletului.. este cel mai frumos vis pe care nu vom şti nicicând să-l trăim în realitatea noastră, căci suntem prea slabi să învăţam să ne trăim propriile vieţi.

Cauta:

Horoscop

berbectaurgemeni
racleufecioara
balanta scorpion sagetator
capricornvarsatorpesti

Blogroll

  • สล็อต zumo88 - สล็อต zumo88 สล็อตออนไลน์ยอดนิยม พร้อมมอบเกมคุณภาพ เล่นง่าย และดีมาก มอบประสบการณ์การเล่นเกมที่ยอดเยี่ยม บริการเกมคุณภาพ The post สล็อต zumo88 appeared f...
    Acum 2 luni

Persoane interesate

Parteneri

Codlea Info

Radio Codlea!

toateBlogurile.ro

Check PageRank